Second Chance - Shinedown

雑:

词——


My eyes are open wide

我的视野无比广阔

By the way

走在前行的路上

I made it through the day

我享受着每一天


I watch the world outside

我欣赏着外面的世界

Bye the way

告别走过的路

I am leaving out today

今天我又要离开了


I just saw halley's comet said

我曾经听见哈雷慧星先生问

Why are you always running in place

你为什么总是在原地踏步

Even the man in the moon disappeared

虽然他很快就消失在月球附近

Somewhere in this stratosphere

消失在某处的最高点


Tell my mother tell my father

告诉我的母亲 告诉我的父亲

I have done the best I can

我已经尽我所能

To make them realize

为了让他们知道

This is my life

这就是我的人生

I hope they understand

我希望他们能理解


I am not angry

我没有生气

I am just saying

我只是在述说

Sometimes good bye is a second chance

有时候离开意味着新的机遇


Please don't cry one tear for me

请不要为我流泪

I'm not afraid of what I have to say

我并没有为我所不得不说的而畏缩

This is my one and only voice

这是我独一无二的心声

For today so listen close

请认真倾听


I just saw halley's comet said

我曾经听见哈雷慧星先生问

Why are you always running in place

你为什么总是在原地踏步

Even the man in the moon disappeared

虽然他很快就消失在月球附近

Somewhere in this stratosphere

消失在某处的最高点


Tell my mother tell my father

告诉我的母亲 告诉我的父亲

I have done the best I can

我已经尽我所能

To make them realize

为了让他们知道

This is my life

这就是我的人生

I hope they understand

我希望他们能理解


I am not angry

我没有生气

I am just saying

我只是在述说

Sometimes good bye is a second chance

有时候离开意味着新的机遇


Here is my chance

我的机遇在这里

This is my chance

这就是我的机遇


Tell my mother tell my father

告诉我的母亲 告诉我的父亲

I have done the best I can

我已经尽我所能

To make them realize

为了让他们知道

This is my life

这就是我的人生

I hope they understand

我希望他们能理解


I am not angry

我没有生气

I am just saying

我只是在述说

Sometimes good bye is a second chance

有时候离开意味着新的机遇

Sometimes good bye is a second chance

有时候离开意味着新的机遇

Sometimes good bye is a second chance

有时候离开意味着新的机遇

评论
热度(96)
©Ga+syv | Powered by LOFTER